10 Mayıs 2008 Cumartesi

çok gecikmiş mim

okyanustaki rüzgar hanımefendi beni mimleyeli yıllar yıllar geçmesine rağmen teknik aksaklıklardan ötürü yazamadım, çizemedim. hemen yazıyorum.

♠ Dünyada en nefret ettigin , tü a.. k.. dedigin , icinden hergün sovdugun seyler neler neler bakalim bakalim?

tırnağımı bir stres anında katlederim ve o tırtıklanmış uç bütün gün beni fitil eder. şu günlerde de yoğun stres altında olduğum için en sinir olduğum mevzu budur.

♠ Bu blog aleminde sevmedigin, tiksindigin, hay allah kahretin, " ölsun bu ! " dedigin bir blogger var midir bakalim bakalim ?

yoktur. cidden!

♠ Cok Kufur eder misin ? O kadar ki butun insanliga fuck off cekebilecek raddeye gelir misin zaman zaman.. bazi bazi ?

çok küfür etmem. hatta küfür kapasitem kısıtlıdır. "salak, manyak" tan öteye çok nadir giderim. aslında gitmek lazım.

♠ Kufurlu bir blog gördugunde ne yaparsin ? amanin kiz kufretmis hemen cikayim mi dersin yoksa annene mi soylersin ?

aslında pek bir şey yapmam. ama bazen çok yaratıcı küfürler olduğunda ağzıma takılabiliyor.

♠ Bu sorulari nasil buldun ?

aslında şu an çok SALAK bir internet cafeden bağlandığım için sorulara kendimi veremedim, ucum bitmişti, zaten gece de elektrikler kesilmişti çalışamadan yazdım. öyle işte.


bu mimi de; hüma hanıma yolluyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

=)

gec olsun güc olmasın demişler kısa ve öz evaplar olm herhale internet cfede olmanın büyk etkisi vardır. =)

Hüma dedi ki...

mimimi aldım, ve cevaplayıp mimledim:)

öperim cokca!

hüma.

anselmo dedi ki...

küfürlü bir blog gördüğümüzde derhal en yakındaki mülki ve idari adminlere bildirmemiz toplumun huzuru ve rahatı münasebetiyle zaruridir küçük hanım;)