5 Haziran 2008 Perşembe

derdime bir çare

sayıştay neyi sayar?
sakıp sabancı para sayar. para sayar da para sayar.
1s2 2s2 2p6 3s2 3p6 4s2 3d10 4p6 5s2

sibel can/ can sibel/ can can/ sibel sibel.

haydar paşa lisesinin nankör kantincisi rabiyanın cesedini fırlatalı aylar oldu yahu. zengin pablo cariyesine sandık aldı bile.


zihnimde bin çeşit formül var. o bin çeşit formülün bin çeşit çağrışımı var. o kadar çok ki çağrışımları hatırlayıp kendisini unutuyorum.
mavi küba var mesela. mV/qB bu bişeyin yarı çapıydı ama neyin? neyin neyin neyin? sınavda ben bunu hatırlamaya çalışırken çağrıiımlar birbirini çağırıyor ve beni kübaya götürüyor. kübada olmak vardı azizim diyorum. önümden sorular geçiyor ben kendimi okyanuslarda görüyorum. böyle berbat hallerdeyim. filmin en heyecanlı yerinde hayallere dalıp zaman kaybeden kız tadındayım. tadından yenmiyor yani, o derece.

sabahları kahvaltı yaparken kadın programları en büyük destekçim. çünkü hepsinde birer rehberlik uzmanı, hepsinde birer diyetisyen. öss öncesi bunu yiyin, şunu için, şunu kusun filan diyolar. umut fakirin ekmeği tabi. dikkatle dinliyoruz hepsini.

sınav yerim: gazi üniversitesi. geçen yıl da ordaydım. konuya vakıfım. gittim, gördüm, gezdim. bütün amfi gayet normal ama benim sıram kırık. olmasa şaşardım zaten. kader, kısmet.

bu arada köpek gitti. gitmek zorunda kaldı. hala bizim ama uzak diyarlarda bekçilik yapmakta. onun acısı dinsin diye ördek aldım. öyle şapşal bir halde ki hayvanlarla arası iyi olmayan babam bile gece gündüz peşinde koşturur oldu. çok zahmetsiz, çok şirin, çok inanılmaz. büyüyünce eve kümes yapcak halimiz olmadığından kuğulu parka törenle bırakılması uygun görüldü. gelmek isteyenleri bekleriz.

sınavda ağzıma takılan şarkılardan şikayetçiyim bir de son gün uyuyamıyorum. bir önerisi olan, "ben yaptım sen de yap" diyen varsa yazsın nolur. sınavdan bir gün önce gelip kontrol edicem.

18 yorum:

Cansu dedi ki...

benim de ikinci giriş olacak ama bir damla stresim yok, kendimi hazır hissetmemekten kaynaklanıyor sanırım:/

Kültür Mantarı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Kültür Mantarı dedi ki...

ördeğe tuvalet eğitimi veremezsiniz. cart curt yapar evin her yerine. şu sıralar lezzetli olmaz ama eylül'e doğru verecekseniz ben almaya talibim. :)

YuSuCuK! dedi ki...

mavi kübayı ilk kez duyuyorum :) onu bize mavi bakır yada mavi kurbağa diye söylediler :) paran varsa ne rahat hatta paran marksa daha rahat var bide. periyodik hareketle ilgli bi tolga muhabbeti vardı ama ben vakıf olamadım ona. neyse dide sınavında başarılar :)

Unknown dedi ki...

Sabah kalktiginda normal bir gunmus gibi davran. Sacma sapan seyler yeme zihin acar diye. Onlar moturunu da acabilir. Ilac sakin alma. Ne oldugunu bildigin ilaclari al sadece alman gerekiyorsa. Sinavda bir de yan etki ile ugrasma. Yanina sacma sapan bir dolu seker alma. Bir su ve bir seker yeter de artar. 10 tane gofret yiyen cocuk daha fazla net yapmaz. Bilakis dikkati dagilir, sicar ve sivar. Basarilar...

tuhaf kız dedi ki...

yil 2000. ÖSSden önceki gün bol yürüyüsle bedeni hafif bicimde yormus, gece de adacayi icmek suretiyle sinirleri gevsetip misil misil uyumustum. Ki benim bünye de strese girdiginde asiri uyaniklik göstermekte. Ise yaramisti ama. Tavsiye ederim, basarilar dilerim efendim ;)

ttku dedi ki...

tuhaf kizimizin yazdiklari benim onayimi da almistir. ciplak ayakla yuru biraz, mis gibi olursun.

sabah iyi bir kahvalti et, guzel peynir domates acik cay ve yesil biber. ben yesil biberin bir mucize olduguna inaniyorum. kirmizisi ise bana dogadan armagan.

saclarini cok siki toplama, mutlaka bir gun onceden dus almis ol ki saclarinin dibine tirnaklarinla takilip dagilmayasin.

mis kokulu parfumunden sik dustan sonra, sinava giderken bence sikma. tirnaklarini torpule ki o tipirciklar sinirini bozmasin.

geometri sorularindan bos biraktiklarina bir de yuksekten bak. genis aciyla bakinca bazi sorularin cevabi gun gibi ortada oluyor.

ben sinavdan onceki aksam deneme sinavlarinda soru cok kolayken formulu/kucuk ayrintiyi unuttugumdan yanlis yaptigim-bos biraktigim suallerin cozumlerine baktim. ingilizce sinavina girerken de kelimelere bakmistim.

olcek kuculdukce x buyur, unutma. sozel bir sayisal birden soru kacirma, nolur. ben sinavdan cikmadan once a-b-c-d-e yogunlugunu da hesaplamistim, homojen bir sekilde dagilimini kontrol etmistim.

benden bu kadar canim dide, bak ben tr. 81.si oldum khkhkhkhhkhk ^_^ ama okulumdan pek memnun degilim. senin icin hayirlisi ne olacaksa o olsun.

kolay gelsin, opuyorum gozlerinden.

ttku dedi ki...

ayrica ben seneye mezun oluyorum, oss'ye daha dun girmis gibiyim. oyle cok heyecanlandim simdi de, ha bir de kahve icme. kararinda su, olips okaliptus.

Adsız dedi ki...

bak benden sana bir ağabey tavsiyesi. 2 yıl kıdemliyim ben iki yıllık okul bıraktım 4. kez öss ye giricem. öss falan hikaye hayatta yaşantına bakıp "yaşayan bilir" demeyeceksin "beterin beteri var" diyeceksin yurt dışına çıkamıyorum sabıkam var. liseden hiçbir şey öğrenmeden çıktım son 1 aydır her gün hoca gelip gidiyor eve bugün bizimkiler yoktu adam girdi mutfağa kendi kahvesini kendi yaptı o raddeye geldik artık. can ciğer olduk ben 2 senelik müfredatı 3 ayda öğrenmeye çabaladım şimdi düşünüyorum acaba hollanda müsamaha gösterir mi sabıkama diye böyle acayip acayip şeyler var hayatta 18 yaşındasın daha ohooo hey gidi ulan zaman... çalış çalış 8 gün var hala

Hass dedi ki...

ben büyük ihtimal sınav sabahı çay içeceğim.bu beni mutlu eder.sınava girmeyecek olmam ayrı bi konu olmasına rağmen çay içmek seni mutlu edecekse bence içmelisin.
en klişesinden: çünkü -hayat- gülünce güzel..3 saat kadar olması farketmez..başarılar

Hülya Konar dedi ki...

öss güzeli,öss güncesi,yarınki sınavda başarılar dilemek için geldim.uzun zamandır sesin soluğun çıkmıyordu...
umarım sınavda sorular çalıştığın yerlerden çıkar:)
kocaman başarılar ve bir okadarda şans diliyorum sana.kim nederse desin çalışmak kadar şans da önemli.enazından ben öyle düşünüyorum:)
heralde sınav sonrası detayları paylaşırsın burada...
bekliyom.

Mustafa Özkan dedi ki...

Geçen seneki durumumu özetlemişsin gerçektende. Ben hem 2. defa girecek öğrenci profilindeydiim, hemde kazanmam şarttı. Son bir haftayı çok stressiz geçirdikten sonra nedense o sabah stres yapmıştım. Ancak sınav salonuna girer girmez (bende gazide girmiştim) rahatladım. Orada geri dönüş yok, bu yüzden rahat oluyorsun. Stresede gerek yok, çalışmalarının karşılığını alacaksın sadece. Başarılar dilerim.

Adsız dedi ki...

yihuu ankara üniversitesinde çiftçilik kazandım.

Adsız dedi ki...

ben bu sene son hakkımı kullandım
össyi kazanamadım ne desem boş

kristensenn dedi ki...

didecim, nasıldı sınavın?

YuSuCuK! dedi ki...

kahretsin ya benimki berbattı. dide umarım iyi geçmiştir...

dide dedi ki...

herşey için çok çok teşekkür ederim.
sınavı kötü geçenler de üzülmesin bence herkesinki beklediğinden kötüymüş.

dide dedi ki...

oha ben şimdi aylar sonra döndüm baktım da. kendi sınavım süper geçmiş gbi konuşmuşum. acı gerçeklerle yüzleşmeden çok önce :)