18 Haziran 2008 Çarşamba

pertev




öss dediğin tuhaf şey. bitince insan boşluğa düşüyor. günlerdir ikili kanepeyle aramda sıcak bir bağ oluştu. neyse ki yarın tatile gidiyoruz da bavul bahanesine biraz ayaklandım. bir de ördeği kuğuluya bırakmak zorundayım evde bir hüzün havası.



sınava gelecek olursak iyi diyelim iyi olsun. daha iyi olabilirdi tabi ama olduğu kadar artık. bende de böyle bir umursamazlık bir aymazlık... kendimi tanıyamaz haldeyim. o değil de ben bütün yıl integral çalıştım, organik çalıştım, asit baz çalıştım bilsem çalışmazdım. o ne sorulardı öyle ya. insan biraz zor sorar da yaptığımıza sevinir, tatmin oluruz sınavın ortasında. gerçi karmaşık sayılara da hiç çalışmadım biliyorum diye sonra avcumu yaladım. böyle de mal bi sınav işte. aman geçti bitti ya.

ha bu arada sınavdan önceki gece yine hiç uyuyamadım. üstelik o kadar gezip dolaşmama rağmen. abuk sabuk kabuslar gördüm. rüyamda "var mısın yok musun?" öss ile birleşiyomuş. kutulardan da para değil A -B -C-D-E çıkıyomuş. "kutumda E var hissediyorum" filan diyenler öldürdü beni sabaha kadar. biran önce VARIM deyip yarışmadan çekilmek istedim, olmadı tabi.






yapmam gereken çok şey var aslında. ama önce kitaplarımı torlayıp toplayıp çağdaş yaşamı destekleme derneği' nin kampanyasına göndericem. zaten çoğu boş olduğu için baya yararlı olacaktır.



şu an pertev bana bakıyor, ben pertev' e bakıyorum. normalde her sabah ötüp durur. yemek ister. ama bu sabah gıkını bile çıkarmadı zavallım. anladı tabi gideceğini. melül melül bakışları.


bu arada öss sabahı iki kaplumbağam da öldü. ne kadar şanslı bir insanım çok belli dimi! düztabanım ben zaten.

7 yorum:

eloise vera dedi ki...

bitmiş geçmiş olması en güzeli dideee. oleyley tatil diyoruz, pertevin gözlerinden öpüyoruz (:

ps: iki kaplumbağa için başsağlığı.. ama blogunda da istemediğin kadar var zaten, değil mi(:

celine dedi ki...

çooook geçmiş olsun bitti gittti:)
bu arada mekanı cennet ossun kaplumbağalarının:/

Unknown dedi ki...

An itibari ile sorumluluksuzluk cennettindesin. Kiymetini bil.

Kültür Mantarı dedi ki...

geçmiş olsun.

bu perteve ne veriyorsunuz siz yesin diye. Ördek yavruları omleti çok sever haberiniz olsun.

Hülya Konar dedi ki...

varmısın yokmusun ve öss sınavı :)güldürdün beni çok yaaa...hadi bakalım iyi tatiller...

dide dedi ki...

vera: fazla fazla var:)
celine: çok sağol.
h2o2: bilmek ne demek abartıyorum. abarttıkça abartmak istiyorum.
kültür mantarı: bizimki aşırı seçiciydi. müsli filan yiyordu. ama artık yok zaten:(
hülya: :) trajikomik bi durum, evet.

Adsız dedi ki...

ay aman ne komik var mısın yok musuna katılmış kutudan e çıkmış bilmemne. "ben bütün yıl integral çalıştım, organik çalıştım, asit baz çalıştım bilsem çalışmazdım. o ne sorulardı öyle ya. insan biraz zor sorar da yaptığımıza sevinir, tatmin oluruz sınavın ortasında" sözlerinin sahibinin aynı zamanda başlığında kocaman tembel insan yaratıcı olur yazan bir blogumsuya sahip olması ne kadar ironik. afferiim integral yaptım adam oldum. buraya da yazdım da kankalarım merak edip duruyor. ayıptır söylemesi ben çok pis ineğimdir de işte blog filan hepimiz sosyal insanlarız. össden sonra özgürüz nasıl olsa. bekle özgürüz, sen bi kere kişiliğini satmışsın össye bundan sonra dönsen nereye dönersin. ha ben dün kördüm bugün de sağır olabilirim diyorsan yine bravo, doğru şıkkı yine bildiniz, o beş köşeli çokgenin içinde mutlu mesut rüya kurarsın artık. sonra bi de "aman geçti bitti ya" bu kadarla geçip bitebiliyorsa bi sene neden bi yerini gerdin? ve yine bu kadar geçip bitecek bir şeyse neden burada bahsettin. umursamıyorum ama doğuştan zekiyin napiyim ayaklarındasın belli ki ancak belki de en kötü, adı konulmadığı için en kötü, ırkçılığı yapıyorsun burada.salak bir, hayatımda görmeyeceğim, siklohekzanın yapı izomerini bilmekle mutluluğu doğru orantılı bir toplumun çocukları olarak, bunu bilemediğim, öğrenemediğim için kendimle gurur duyuyorum. çünkü öğrenseydim kimya mühendisi gibi bir şey olmam gerekirdi. yoksa gerisi çok ama çok trajikomik. hepinizin hali trajikomik. günlük hayatta adının baş harfini ağzınıza almayacağınız şeyler hayatınızı belirliyor. tabi size göre, össye yüklediğiniz anlam ve öneme gire. şüphesiz ki sende bu eşik değerlerini aşmış. şimdi sınav bitti bir anda güneş jet hızıyla havaya yükselmiş oldu değil mi. bir çağ kapandı bir çağ açıldı. artık ördeğim pertevle özgürce saklambaç oynama zamanı. zincirlerimi bir köşeye attım, çünkü eşe dosta verecek güzel haberlerim var: her gün bir sağdan bir soldan puanıma bakıp kendimi bilmemne ediyorum. işte ben buyum. integralin de , organiğin de kitabınız yazdım. gerimde kalan yüzbinlerde insan da artık başının çaresine baksın. ne de olsa herkese göre bir yer var dimi. sokaklar gibi mesela... işte böyle o lafları ters çevirip düz okuturlar adama. hatta bide diskriminantını alıp safra öz suyunu içirirler. hadi bakalım.