12 Nisan 2008 Cumartesi

devedikeni

ve sonunda laptop mevta oldu. eskiden sadece ve sadece bataryalı çalışabilen mekanizma artık hiç açılmamakta.
bazen telefondan girip bakıyorum buraya, hasret gideriyorum. dün gece 3 sularında yaptım bunu mesela. indüksiyon akımını anlayamadığımı farkettim ve yaptım. duygu seli oldum biraz. iyi geldi. bir şeyler yazamasam da okumak iyidir, iyi. hem faydalı da oldu bozulması. biraz daha güzel çalışıyorum onsuz.
kısacası bi müddet yazamıycam ama sizi okumak iyi gelicek. arada güç vermek isterseniz, ya da ne biliyim anlamsız bişey bile yazmak isterseniz buna muhtaç olan biri olduğumu belirtirim. hadi öptüm.

6 yorum:

Emir Bey dedi ki...

geçmiş olsun
olur öyle arada

kirmizi dedi ki...

bi önerim var ama biraz fantaaazi yani olabiletesi düşük bi şii

eloise vera dedi ki...

yaa gitme gitme diyeceğim ama ösese adına faideli bir gelişme olacak bu. bak buraya da yazdım..
senin olmadığın zamanlarda kaplumbağalarına bakarak olacağım.

ne iğrenç bağımlılıktır şu internet-bilgisayar-cıkcık

Hass dedi ki...

naber?

dide dedi ki...

annem bilgisayara bişeyler yaptı. kısa periyotlarla açılabiliyor. ultrasonda bebeğin cinsiyetini öğrenmek kadar heyecanlı bi durum bu:)
emir bey: sağoloun efem.
kırmızı: merak ettim ama. meyil atsan güzel olur sanki.
veracım: sen iyi ki burdakilere baktın. her geçen gün gürbüzleşiyorlar zaten. ama benim evdekilerden biri bu akşam öldü. berbattı. dokunamadım. bakamadım.öbürü de depresyona girdi. hassas yaratıklar.
hass: hasan iki salak osman dört =>

Adsız dedi ki...

neyse ki, anneler hep büyülüdür. (: