5 Nisan 2008 Cumartesi

P = IV

saçımı farklı bi taraftan ayırdım. kafam sola çekiyor.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

mutlu olsun, yeni ayrım. (:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Hani belgesi?

Remomythe dedi ki...

iyi tatiller ... :))

Adsız dedi ki...

zifiri: oldu sanırım :)
recephilmi: yetkili mercilerde onaylanmayı bekliyor.
burak: sağol ama bitti :(

Ms.Petite dedi ki...

"çok radikal bi değişim"
-new york times-
(şahsen ben saçımın yönünü değiştiremiyorum,kontrolden çıkıyor:)

Hüma dedi ki...

ben de sacımın 2 ay-3 ayda bir ayrılma yönünü degistiriyorum. ve her seferinde de, oha bu taraftan ayrılınca ne kadar güzel oluyomusum meger, aman bidaha hep bu taraftan ayırıyım diyorum.

bana cok hava kattıgına inanıyorum...ama kimsecikler fark etmiyo:)

bi de bazen kahkul keserim, kestiririm.

hepsinin cok güzellestirmesi, cok enteresan:) ehehehhehe:)

YuSuCuK! dedi ki...

bende ayırıyorum ama sadece evde :)

Adsız dedi ki...

A Ha Haa.. :) değişiklik güzeldir.. ben de okula gitmeyip sakal bırakıyorum 1 haftadır.. biz de anca böyle değişiklik oluyor :) o da yarın kesilcek.. peh.. bitse de kurtulsak..