29 Mart 2008 Cumartesi

kipat

bugün kitap fuarındaydım. yılbaşı fuarından bile daha kalabalıktı. bunu farkettiğimde tüm yorgunluğum bir an için geçti ama şimdi küçük ayak parmağıma kadar hissettiriyor kendini.

elim kolum kitaptı çıktığımda. hiçbir imza kuyruğuna girmediğim halde 2 saatten fazla sürdü. uykusuz' un sırasına girmeyi ise aklımdan bile geçirmedim. otopark yerinden başlayan bir sıraya girecek kadar vazgeçmedim ayaklarımdan henüz. trt özelleştiriliyormuş onu öğrendim mesela. üzüldüm tabi. tübitak kitapları yine en güzelleriydi bence. ama burdan yetkililere sesleniyorum; ankara' da bir tanecik akm var, ucundan tutun da bi elini yüzünü düzeltin kardeşim. hadi rica ediyorum.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Tubitak yayinlari okuyan bir disi. Buna 2. kez sahit oluyorum. Klas...

dide dedi ki...

ilkokuldan beri :) ama niçin şaşırdın?

kirmizi dedi ki...

eğer biraz enerjin kaldıysa bloga uğrasana.
bir armağan bulacaksın.
tubitak kitapları kadar güzel olmayabilir ama.
:)

dide dedi ki...

hayır çok güzel :) mutluluktan kanat çıkarmak üzereyim. çok teşekkür ederim :))

kristensenn dedi ki...

"beynine bir kez hava değmeye görsün" dide. okudun mu bunu?