24 Mart 2008 Pazartesi

tembel insan yaratıcı filan olamaz. tembel insandan bi halt olmaz.

9 yorum:

Ms.Petite dedi ki...

bence tembel insanın uzman olduğu çok özel alanlar vardır.
mesela "unutulmaz üşengeçlik eylemleri" bu alanın içindedir,ayrıca tembel insanlar çok şirin oluuuur:)

oky dedi ki...

olur olur, bence.

eloise vera dedi ki...

aa niye böyle dedin sen şimdi. tembel insan yaratıcı olur, bunun yanı sıra tembel insanın yanakları itina ile de mıncırılır..

dide dedi ki...

canlar iyi dediniz, mutlu ettiniz ama bende neden olmamakta :(

nymph: evet bezgin bekir halleri :)
oky: bakalım, bakalım.
aloeveram: öperim :)

YuSuCuK! dedi ki...

Kötü geçen sınavlardan sonra bende hissediyorum bu duyguyu...

Adsız dedi ki...

Tembel insan kocamandır, tembel insan envaiçeşittir, çoğusu bilinmez, azı bilinir.

dide dedi ki...

yusu: sorun sınav değildi burda benim için. sınavlar beni o kadar etkilemiyor artık.
zifiri: gerçekten de tembel insan envaiçeşit. çok haklısın.

kristensenn dedi ki...

bence tembel insan, fikirde yaratıcıysa bile bu fikri eyleme geçiremeyeceğinden, ondan yine bir nane olmayacaktır. katılıyorum, kendimden biliyorum.

Remomythe dedi ki...

sayfana ,hülyanın sayfasına bakarken rastladım......ee heralde sık sık gelirim yazılarını okumaya...
bakalım yeni neler var diye...
merak kediyi öldürür... :)) güzel bi söz...

neşe dolu cıvıl cıvıl derler ya öyle bir blogun var..
çalışmak ve arasıra tembel oluvermek ..en iyisi budur bence..