23 Şubat 2008 Cumartesi

deşifre

"mesela bizim sınıfta bi çocuk var kek yapıp duruyor. yaptığı kekler bazen annemin kekinden bile güzel oluyor. "

normalde paragraf başına böyle başlanmaz. ben ösym'nin yalancısıyım valla. başlanabilir bence. ben başlarım, güzel olur. aslında ben ösym'nin yalancısı olmak istemiyorum. ben devlet su işleri' nin yalancısı olsam daha iyi kıvırabilirmişim gibi geliyor. "hayır efendim biz söylemiştik belediyelere sorunu" derim, aradan çekilirim gibi geliyor. ama illa ösym' nin yalancısı olacaksam önce eleştiri ve yazı işlerini birbirinden ayırırdım. yıllardır süren bu kaosa bir dur demek şerefine nail olmak isterdim. "koca koca adamları neden yarıştırıyoruz? " demek isterdim. bir de "benim kulvarım farklı" demek isterdim, kendini at zanneden petek dinçöz misali. artık paragraf sorularına eleştirmen ve yazarların dışında konu bulmak için adam toplardım sokaktan. konunun akışına uymayan cümleleri ayrıştırıp rencide etmez; öyle kabul edip severdim. sonra ben sayfa sonlarına diğer sayfaya geçiniz yazısı koymazdım. o içgüdüye bile sahip olmayan insanlar geçmesin, kalsın hep o sayfada isterdim. maksat rakip elemek.

4 yorum:

tristesse dedi ki...

:)) artık öss'yi özümsemiş, her zerresinde hisseden birisin gibi görünüyor. sıkılganlığını bu imalı cümlelerle belirtmen bana senin acının farkına varma ve bundan mutlu olma gibi sadistçe bir duygu hissettiriyor. ne de olsa ben bitirmişim o acıyı çünkü:) biliyorum böyle hissetmem hiç de insansı değil ama hissediyorum işte n'apalım:) mutlu günlere..

dide dedi ki...

evet gerçekten özümsedim. her hücremde onunla yaşıyorum. bilmiyorum bitince boşluğa düşer miyim? acımın farkına varıp onunla mutlu olabilmek adına açmıştım zaten bu blogu. öss'nin bitmesine değil ama buranın bir kaç ay sonra işlevsiz olacağına üzülüyorum. çok üzülüyorum.
ve senin deyiminle "tristesse"

Hüma dedi ki...

sana bi milkshake alsam hem de çileklisinden...o zaman hücrelerinde de öss kalmasa:)
keşke...çok isterdim:)

dide dedi ki...

ah bi bilsen ben de ne çok isterdim :)