22 Şubat 2008 Cuma

özgürkız


bağımsızlık gibisi yok azizim. hele üzgünsen hiç sahte avutmalara gelemiyor insan. özlemişim git başımdan aysel hallerimi. bir ferahlık, bir özgürlük sorma gitsin. tek tabanca takılmak rahat bir durum.

bir de bazı şeylerin sevgiyle aşılmadığını öğrendim. bilirsiniz ki kimya ve ben sevişmeyiz pek. o beni sevmez bense ondan nefret ederim. halbuki eski kimyacım nasıl da iyi bir insandı. hatta kristensenn' in de dediği gibi beni hayretlere düşürecek kadar iyi bir insandı. çok severdim. ama dersiyle ilgim alakam yoktu. şimdi ise kendini adıyaman' ın hanım ağası zanneden bir kimyacıyla karşı karşıyayım. bir tesbih hediye etsem tüm engellerimiz yok olacakmış havasında duruyor ama içimde hiç istek yok. enteresandır ki kimyam da onu gördükten sonra gözle görülür biçimde düzeldi.

ha bir de bön bön bakan insanlara oyuncak tren hediye etmek arzusu var içimde. bilmiyorum kendimi ne kadar tutabilirim.

3 yorum:

Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Okyanu∫takί rüzgar ~ dedi ki...

=)

Çaresizseniz, care sizsiniz diye bir söz vardır. şahsen ben artık bulunduğum ortam nedeni ile biraz daha vurdumduymaz olmayı öğrendim, çünkü, zaman artık benim de içimde yargılayabilecğim tartabileceğim zaman zamansa nasıl olur anlamıyorum diye kendimi paralayıp cıkmaza gireceğim şeyler gösterdi..

Bu nedenle ben kendime bakarım. at gözlüğümü takarım..

geceleri de gözlerimeuyku pedinden..

Uyuyamam yoksa.


=)

Yine beklerim bloguma. Teşekkür ederim

kristensenn dedi ki...

dide, seni özledim.