12 Şubat 2008 Salı

rewind

bazen ben rüyalarımda yaptığım esprilere o kadar gülüyorum ki uykumdan uyanıp gülmeye devam ediyorum. ha bir de bazen rüyalarımda "aa orası öyle olmadı" diyerek düzeltmeler yapıyorum, baştan görüyorum. bazen rüya gördüğümün bilincinde olarak "ooh ne güzel bedavadan dizi keyfi" diyorum. evet hatta ben gördüğü rüyalara göre yaşayan biriyim. rüyamda gördüklerime göre gerçek hayattan işaretler gözlüyorum. saçma filan ama eğlenceli bence. kesinlikle kalıplara sığdırmak değil. aksine kalıplar üzerinde sek sek oynamak gibi. kimsenin rüyasını dinlemek istemem mesela ben. ama kendi rüyalarımı anlatmaya da bayılırım. hayır hayır bencillik değil de paylaşımcılık diyelim. gün içinde kendimi rüyamda zanettiğim de çok olur. hatta küçükken ben bir rüyada yaşıyormuşum da benim dışımda herkes bunu biliyormuş gibi gelirdi. hatta bi kere sormuştum bunu anneme. iyi ki gülmemiş yoksa cidden bozulurdum.

3 yorum:

Eski defter dedi ki...

İlginç.Ben de ufakken - mini mini minnacıkken - rüya içinde rüya gördüğümü düşünürdüm.

Bazen yaşananların - bellirli bir bölümün değil tüm hayatımın - rüya olup olmadığımı hala düşünüyorum.

Ms.Petite dedi ki...

bi ara rüyalarım
''previously nymph''başlayıp
diye kaldığı yerden devam ediyordu.
çok oyun oynadığım zamanlar level atlıyordum rüyalarda
sabah uyandığımda ''neydi ki şimdi bu'' dedirten abzürdüküs rüyalar görmekteyim,bilinç altıma teşekkür ediyorum ama bazen senaryoda boşluklar olmuyo da değil

dide dedi ki...

b.can: rüya içinde rüya da enteresan bir şey bak. evet onu da gördüğüm olur.
nymph:ben de ingilizce rüya görürdüm bazen. uzun zamandır olmadı gerçi ama olduğu zaman .çok şaşırmıştım.