8 Şubat 2008 Cuma

muzdarip

evet çok muzdarip oldum ben bu lenslerden. kendime uygun lensi hala bulamamaktan şikeyetçiyim. kullandığım her lensin farklı bir özelliği güzel ama asla mükemmele ulaşamadım şimdiye kadar. birgün hiç üşenmeden oturup kendim üreticem o derece bunaldım yani.
aslında ben çok hastayım. kendi yoğun araştırmalarım sonucu anladım ki ileri derecede konjonktivit olmuşum. daha önce de olmuştum ama kendi yöntemlerimle geçirmeyi başarmıştım. dolayısıyla internete girip araştırma yapacak kadar merak etmemiştim adını. hatta bir keresinde tatilde olmuştu da deniz suyunun mucizevi etkisiyle düzelmiştim. fakat şimdi öyle değil. günlerdir yataktayım. yatakta olmadığım vakit sürahi nine gibi gözlüğümün altına peçete sıkıştırıp geziyorum. hayatımda ilk defa ders çalışmak arzusu ile yanıp tutuşuyorum ama gözümü açamıyorum.
doktora gitmeyi cidden istiyorum ama bana 3 gün sonrasına randevu veren doktordan ne hayır gelir çok da kestiremiyorum. şimdilik evde çay kompresleriyle idare ediyorum.
ayrıca araştırmalarıma göre bu hastalık lenf bezlerini de şişiriyormuş. çok güzel bak şimdi nasıl ferahladım anlatamam. zaten 2 yıldır lenf bezlerim yüzünden gitmediğim doktor, yaptırmadığım kan testi kalmadı. güzel ülkemin güzel doktorları önce lenfoma taşhisi koyup; sonra da "turp gibisin bişeyin yok" diyebilecek kadar iç açıcı olduklarından lenf bezlerim ve ben uçurumun ucunda duruyormuş gibi hissediyoruz kendimizi. ha şimdi hatırladım ben doktor olmaktan da bu yüzden vazgeçmiştim zaten. ben kendimi hiçbir doktora emanet edecek kadar güvenmiyorum hem.
bir gözümde arpacık bir gözümde konjonktivitim oturuyoruz işte öyle.

3 yorum:

Hass dedi ki...

belirtmek isterim ki son 3 yazıdır başlıkların beni benden alıoor.
böyle uzun uzun post yazabildiğine göre:'turp gibisin bişeyin yok'
ayrıca burdan ilk önce arpacığa sonra da konjonktivitine selam ederim.'konjonktivit'de copy/paste yaptım zaten (:
geçmiş olsun..

dide dedi ki...

teşkürler efenim. başlık bulmak konusunda yoğun çelişkiler içerisinde olmuşumdur her daim. başlık koymak işin en zor kısmı bence.
uzun uzun yazıyorum çünkü yaklaşık 36 saattir uyuyorum. yapabileceğim başka bir aktivite yok gibi. tek gözümü kapatıp yazabildiğim kadarıyla yazıyorum.
konjonktivit kelimesi ise beni benden aldı zaten. haaala ezberleyemedim. ben de copy pastelerle yaşıyorum.

Eski defter dedi ki...

Geçmiş olsun.