23 Ocak 2008 Çarşamba

başka türlü birşey benim istediğim...


türk kahvesi yapma becerim günden güne artıyor, sevinç içindeyim. normalde hiç ilgimi çekmeyen bir kahve olmasına rağmen kahve-kola formülü için arada bir yapıyorum. aslında tam olarak ayda bir yapıyorum. aylık ödev kitapçıklarının bitmesi gerektiği zamanlarda yani. adı üstünde aylık ödev kitapçığı. ama ben hep son gün yapıyorum. üstelik 1 hafta içinde 5 kere ertelenmesine rağmen hala uzatıyorum. ah bu ben...

ben bazen fizik dersinin ortasında, bazen alışveriş yaparken, bazen de yatmadan önce bir şeyler düşünüp çok mutlu, çok umutlu oluyorum. herşeyin çok başında olmama rağmen üzerime düşen umutsuzluk gölgesinden kurtulup, kendimi bambaşka bir dünyada buluyorum. işte bunun tüm sebebi : http://pigmelerledans.blogspot.com/

teşekkürler

7 yorum:

NoktasizvirguL dedi ki...

yorumu gördüm, bloga geldim. Tamamiyle göz attım denilemez ama blog yazan herkesi (istisnalar kaideyi bozmaz) sevdiğim gerçeği ile birlikte blogunu sevdim. Özellikle bağlığı çok ilgimi çekti. Birçok insan o iğrenç sınav hakkında çok şey duymak istemez. Tamam belki benim iyi geçmiş olabilir ama ben yine de o konu hakkında konuşmak istemem. Ne diyorum ben yahu. yine uğrayacağım. Sık kullanılanlar :klik:

dide dedi ki...

teşekkür ederim. gerçeklerden kaçarak bir yere varamayacağımı anlamış olmamdan kaynaklanabilir bu yaklaşımım. ya da köprüyü geçene kadar ayıya dayı deme durumundan(:

tristesse dedi ki...

ben de dün geldim ilk defa bloguna, ve bir öss öğrencisinden bu kadar güzel, anlamlı ve yerinde cümleler okuyabileceğimi inan hiç tahmin etmemiştim. meltem'r teşekkür etmk gerek blogunu okuduğum dördüncü kişi olacaksın sanırım:) umarım her şey yolunda gider..
tristesse

dide dedi ki...

çok teşekkür ederim zeynep(: bu arada meltem kim ? :)

NoktasizvirguL dedi ki...

bu köprüler olmasa var ya inanıyorum hayat daha güzel olabilr.

tristesse dedi ki...

meltem; hani şu pigmelerle dans eden hatun kişi:))

dide dedi ki...

zeynep: ah evet (: gerçek adını bilmiyordum. ama yaptıklarıyla çok ilgilendim.
noktasız virgül: o köprüleri yakmaya çalışmıştım ben bir ara. o zaman hayatım daha da karmaşık oldu. öyle benimsemek lazım :)