11 Ocak 2008 Cuma

hoffff

ben ters ve köşeli bir insanım. bir şey bana dayatıldığında onu zaten yapacağım varsa bile yapmam. örneğin fransızca öğrenmek en büyük tutkularımdan biri. ama bunu mis gibi fransızca öğreten galatasaray üniversitesi' nde yapmak istemiyorum. çünkü öğrenmek zorunda olduğumu hissederek yapmam, yapamam.
mesela annem bana "yemekten sonra ders çalış biraz" dese; ben bunu önceden planlamış olsam bile çalışmam.
örneğin öss olmasaydı, geleceğim için bu bir dayatma olmasayı ben kendiliğimden çalışırdım, eminim!

6 yorum:

Hass dedi ki...

zaten yapcağımız işlerin başkası tarafından söylenmesi.zaten çalışacağımız dersin annemizin söylemiyle yapmışız gibi olması bize ters!

Prometheus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dide dedi ki...

(: sağolun varolun efendim.

Prometheus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dide dedi ki...

tam tersi olması lazımdı. keseceğin varsa bile kesmemeliydin :)

Prometheus dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.