23 Ocak 2008 Çarşamba

I try to say goodbye and I choke


hep bir kardeşim olsun istedim. hiç olmadı. abim, ablam da olsun istemiştim. hep beraber kalabalık bir aile olalım istemiştim. tıpkı ortaokulda çok izlediğin 7th heaven' daki gibi. bizse üç kişilik, çekirdek değil çekirdeğin içi bir aile olarak kalmaktaki istikrarımızı hep sürdürdük.

ama insanların kardeş olması için kan bağına gerek yok. benim bir kardeşim var mesela. canımın içidir. çok severim onu ben.


bugün dershane sahibi şöyle bir duyuru yaptı:

"biz milli eğitim bakanlığı'na bağlı özel eğitim veren bir kurumuz. bundan sonra dersanemize erkek öğrenciler uzun saç ve sakallı; kızlar ise makyajlı gelmeyecektir. bu hususa dikkat etmenizi diler, esenlikler dilerim"

cidden birden bir esen oldum ki anlatamam. sabahları yataktan zor kalkıyorum dolayısıyla makyaj filan umrumda değil de olayın sizce de çok saçma bir tarafı yok mu?





3 yorum:

Eski defter dedi ki...

İlginç bir duyuru olmuş. Bizim eski okul mankenlik ajansı gibiydi. Devletin olmasına rağmen. Dersanede önüne nasıl geçecekler? Sonuçta ortalama 18 yaşını geçmiş insanlar gidiyor. Onlara nasıl söz geçer bilemiyorum. Allahtan bizim dersane de öyle bi durum yok yoksa sakallara elveda diyemezdim ben yani.

dide dedi ki...

bizim dershaneyi bilmiyorsun sen(: her şey olabilir, ben beklerim.

Eski defter dedi ki...

Hangi dersane ki?