24 Ocak 2008 Perşembe

gece, kar ve test


ben neden bu sene tercih yapmadım diye düşündüm taban puanlarına bakarken. cevabı çok basit ve bir o kadar da trajikomik geldi düşününce.

hayatımda hala söz sahibi olmak istediğim konular olduğunu farkettim. yaşayacağım şehir, okuyacağım okul ve bütün bir ömür boyunca yapacağım meslek. bunların kararını bir çırpıda vermek zor geldi sanırım. hazır değildim bir kere. şimdi hazır mıyım peki? ah bir bilsem...


sabahlayıp ödev yetiştirmeye çalışırken gripin' in üç ve dört şarkılarını tekrar tekrar dinliyorum. neden böyle yapıyorum emin değilim ama kendimi yalnız hissetmiyorum sanırım. sanki gripin'in de ödevi varmış da benimle beraber sabahlıyormuş gibi geliyor. şimdi böyle söyleyince aynı etkiyi yaratmadı tabi ama dinlerken öyle oluyor işte.

hadi tchüs.

3 yorum:

Eski defter dedi ki...

Benim de ödevler birikmiş yarın ne halt edeceğim bilmiyorum. Sanırım bir iki saat daha tırmalar sonra yatarım. Zaten 7'de kalkacam inşallah otobüste giderken uyuyup kalmam :S

dide dedi ki...

bizim kontrol çok sıkı. ödev yapmayınca verilen cezalar bütçeye zarar.

Eski defter dedi ki...

Aslında kontrol yapıyorlardı ama extra kitap çıktı şimdi başıma çöz babam çöz geometri gece gece hiç çekilmiyor.

Yarın da göstermezsen bu kitabo mesaj atıyorlar. Şimdi mesaj gidince benim pc olayı göze batacak orası kötü işte. Denemelerde artış grafiğim olduğu için pek göz batmıyordu pc olayım. Fakat şimdi akşama kadar pc başında oturuyorsun ders mers çalışmıyorsun vs vs. bir sürü şey.